Ακολουθώντας την κλασσική μέθοδο "πληροφορίας στο background" η vodafone βάζει την σημαία της ανεξάρτητης Κρήτης στην καινούρια διαφήμιση της. Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι όταν σε μία διαφήμιση όλα είναι ελεγχόμενα μέχρι και ο παραμικρός κόκκος σκόνης!
Δείτε το Video
Η απάντηση του Art Director, ΜΙΧΑΛΗ ΣΑΜΙΩΤΗ του διαφημιστικού της Vodafone με την επίμαχη σημαία της “ανεξάρτητης” Κρήτης.
To κείμενο απο olympia
“ Σχετικά με τη διαφήμιση της vodafone σας γνωστοποιώ, ως art director του εν λόγω διαφημιστικού σποτ, ότι δεν υπάρχει κανένα σκάνδαλο. Η επιλογή της επίμαχης σημαίας έγινε…
εντελώς τυχαία, στη προσπάθεια να επιλέξουμε κάποια όχι τόσο γνωστή, με αποτέλεσμα ο φροντιστής (ο υπεύθυνος αντικειμένων- set dresser-) να επιλέξει αστόχως τη συγκεκριμένη σημαία.
Πρόκειται περί ατυχούς σύμπτωσεως, χωρίς να κρύβεται πίσω από αυτό η παραμικρή σκοπιμότητα.
Είναι γεγονός ότι σε μια διαφήμιση όλα είναι ελεγχόμενα και μελετημένα. Παρόλα αυτά, το ανθρώπινο λάθος συνέβαλε στο να δημιουργηθεί αυτή η παρεξήγηση.”
Πρόκειται περί ατυχούς σύμπτωσεως, χωρίς να κρύβεται πίσω από αυτό η παραμικρή σκοπιμότητα.
Είναι γεγονός ότι σε μια διαφήμιση όλα είναι ελεγχόμενα και μελετημένα. Παρόλα αυτά, το ανθρώπινο λάθος συνέβαλε στο να δημιουργηθεί αυτή η παρεξήγηση.”
No comments:
Post a Comment